آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

در زمان امام خمینی (ره)گروهی از متفقین شرکت نفت خدمت امام رسیدند وگفتند که انقلاب از ما چه می خواهد ؟امام خوشحال شدند وفرمودند :تقوا پیشه کنید ونیز فرمودند شما دو وظیفه مهم دارید خودسازی که مقدمه رسیدن به خداشناسی است .پیامبر فرمودند کل علوم در چهار چیز است:1-خودسازی وخودشناسی:رجوع کنید به عالم.پیغمبر (ص)به شخصی که دنبال گناه بود اما در نماز شرکت می کرد،گفتند:که روزی این نماز او را نجات می دهد2-خداشناسی ،شرک نکنید ،اگر روزگار به کامتان نبود خدا را شکر کنید،عزت وآبروی مؤمن از خانه خدا بالاتر است

3-آسیب شناسی:آسیب شناسی مشکلات در خانواده ، جامعه،4-هدف شناسی :هدف شناسی که کل دنیا در مورد این مورد بحث می کنند.طبق فرمایش امام علی (ع)از کجاآمده ایم وبه کجا می رویم .اما دومین موضوعی که امام به کارکنان شرکت نفت فرمودند :وظیفه شناس باشیدهمه بایددر چارچوب اسلام به وظایف خود عمل کنند .

اما در آخر خطبه فرمودند که دروغ راه نرسیدن به تقواست .همان روزی که امام حسین (ع)در کربلا فرمودند: ای مردم که علیه اسلام می جنگیداین کار شما حاصل لقمه های حرامی است که خورده اید.

ایشان در خطبه دوم فرمودند :خداوند به همه ما تقوا عنایت کند تا خلیفة الله واقعی باشیم تقوا باعث می شود که همه کار ما با بسم الله الرحمن الرحیم آغاز شود تا فرزندان یاد بگیرند بیشتر به یاد امام زمان(عج)باشند.تقوا ،همان جوانانی بودند که در زمان جنگ جهاد کردند اما امروزه جوانان توکل را به معنای واقعی ندارند.چرا دیدگاه یک شیعه باید این گونه عوض شود چرا در ختم صلوات ها خداوند را مدنظر داریم اما درمراسمات نداریم.گریه ومحزون بودن بر غم ومصیبت اهل بیت (ع)در روز قیامت نجات بخش است .در همه جهات پیامبر گونه زندگی کنیم وبا خدا معامله کنیم.

ایام ومناسبت هایی که پیش رو داریم،قتل سیاسی یک رهبر سیاهپوست توسط آمریکا است مناسبت بعدی روز دوشنبه روز سلامت وبهداشت که همه باید در این امر کوشا باشیم وهدفمان کمک به بهداشت خانواده وجامعه باشد. چهارشنبه روز فناوری هسته ای است که باید همه پاسدار وجوبگوی خون شهدا باشیم واز حق خودمان دفاع کنیم پنجشنبه سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی که واقعاً پرچمدار بودند.

در آخراز خداوند می خواهیم که عزت مسلمین رابالا ببرد وسایه رهبر را مستدام فرماید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 17 فروردين 1393برچسب:, ] [ 16:39 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب