آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

تقوا علایمی دارد تقوا را خدای متعال در قرآن بیان کرده:یعنی صبر در مقابل مشکلات ،امیدواری واجتناب از یأس وناامیدی،در همه حال در شدت ورخوت ،در غنا وفقر،در سفر وحزربه یاد خدا باشد.یعنی اقامه نماز ،انجام واجبات الهی ،گذشت کردن وعفو کردن دیگران،جود وبخشش وپرهیز از حسادت وبخل وکینه،امیدوار به رحمت الهی در برابر مشکلات مقاوم بودن ،دوستدار اولیای الهی بودن که ما همه اینها را در حضرت زینب (س) دیدیم.

بانویی که دیروز روز وفات ایشان بود وبرای همه الگو ونمونه بود .یکی از القاب ایشان شریکة الحسین (ع) است .یعنی هر چه امام حسین به آن رسید زینب (س) شریک اوست.مقامی که او را نائب امام زمانش کرد.نائبة الحسین یعنی بعد از شهادت امام حسین (ع) پناه وجانشین ایشان بود.

عامل رسیدن حضرت زینب (س) به این مقام این بود که ایشان در محبت به امام زمامش شدید الحب بود .قرآن می فرماید :کسانی که مؤمن هستند علامت آنها علاقه شدید به خدا است یعنی کلید در عشق ودوستداری است ومحبت به امامش.

کلید تربیت صحیح فرزندان شناساندن امام حسین (ع) ومحبت به امام حسین به آنان است .امام حسین حجت بالغه است،واسطه فیض خداست ،رکن عالم است،کسی که همه جمادات ،انس وجن به اطاعت از او موظفند .او معلم قرآن است ،معلم نماز ست ،معلم روزه ،حج،فروعات دینی،معاداست .کسی که به همه قرآن عمل کرد

زینب (س) هم پناه همه در صحرای کربلا بود کسی که با همه مشقت ها نماز شب او قضا نشد.ما باید او را سرمشق بدانیم .اگر می خواهیم جامعه دینی داشته باشیم ،باید

انجام وظیفه کنیم،عرض ارادت کنیم،محبت به اهل بیت کلید همه مشکلات وآخرت وعاقبت بخیری است.

توصیه امام جمعه شهر دلبران به مردم در انجام وظیفه در مراسمات ومناسبت ها و مسائل  دینی و معنوی و توجه بیشتر به این مسائل وبرنامه ریزی در این رابطه .

ایشان در خطبه دوم اشاره ای داشتند به رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که فرمودند:باور کنیم که می توانیم ونباید در خیالات سیر کرد باید باور کنیم با اتکای به خداوند هر کاری انجام می پذیرد.امام خامنه ای (حفظه الله)نیز فرمودند:می توانیم با همت مضاعف ،با عزم ملی به هر چه می خواهیم برسیم.

حجت الاسلام فیض کرمیان با اشاره به  چهارمین دوره مذاکرات هسته ای ،فرمودند راه حل مشکلات تحریم ؛اقتصاد مقاومتی است و اتکا به درون ،تعاون وهمبستگی وحرکت جهادی است.

امیدواریم که تیم مذاکره کننده موفق باشند واز خدای متعال عزت جکهوری اسلامی را از خداوند خواستاریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 18:10 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب