آدینه دلبران

آدینه دلبران
 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آدینه دلبران و آدرس adineyedelbaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب

امام جمعه دلبران با بیان اینکه امروز بدحجابی به معضلی بزرگ در جامعه تبدیل شده است، گفت: دستگاه‌های دولتی باید مقابله با این معضل را از خود شروع کرده و با تدبیر و برنامه‌ریزی به نتیجه برسند.

فیض‌کرمیان از بی‌توجهی به امر به معروف و نهی از منکر در اماکن عمومی گلایه کرد و خواستار آن شد که این فریضه در جامعه پررنگ شود.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی ارزنده برای احیا و ترویج این فریضه برشمرد.

به گفته فیض‌کرمیان، همه مؤمنان در بازداشتن افراد از ارتکاب گناهان و زیر پا نهادن ارزش‌های الهی، متعهد و مسئولند.

وی خاطرنشان کرد: عمل به این مسئولیت الهی ـ انسانی بر همه کس واجب است و در صورت کوتاهی باید در انتظار خواری این جهان و کیفر دردناک سرای دیگر بود.

امام جمعه دلبران با اشاره به اینکه بنیاد تمدن اسلامی بر دوش همه انسان‌های مؤمن قرار دارد و مردم همه در حفظ ارزش‌های الهی مسئولند، تصریح کرد: زیر پا نهادن بخشی از این ارزش‌ها توسط یک فرد، هر چند امری بسیار کوچک جلوه می‌کند، اما به تدریج بر بنای استوار جامعه اسلامی ضربه می‌زند و سعادت و آرامش دیگران را نیز از بین می‌برد.

وی تاکید کرد: در جامعه کنونی با پیشرفت امکانات ارتباطی از قبیل اینترنت، رسانه‌های صوتی و تصویری هر روز فرهنگ اسلامی بیشتر در معرض تهاجم فرهنگی قرار گرفته است و عدم آمادگی کافی در جوانان برای مقابله با این هجمه های فرهنگی، آسیب‌پذیری آنان را بالا برده است.

امام جمعه دلبران افزود: با ورود جوانان به عرصه‌های جدید باید به امر به معروف نگرشی کاربردی‌تر صورت گیرد و اکنون که غرب با ترویج انواع مدها و پوشش‌ها و گویش‌ها سعی در ترویج و توسعه بی‌دینی و اباحه‌گری دارد، امر به معروف می‌تواند ابزاری کارآمد در مقابله با آن باشد.

وی در پایان تصریح کرد: آگاهی‌بخشی و بالا بردن سطح معرفت عمومی جامعه در خصوص اهمیت و اجرای این فریضه الهی، یکی از عوامل مؤثر در تحقق این دستور الهی و از جایگاه والایی برخوردار است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 2 تير 1393برچسب:, ] [ 14:34 ] [ ستاد نماز جمعه شهر دلبران ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وب سایت ستاد برگزاری نماز جمعه دلبران خوش آمدید
آرشيو مطالب
تير 1394
خرداد 1394 ارديبهشت 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب